בר פירות לאירועים – יפה וגם טעים!

כאשר עורכים אירוע, חלק בלתי נפרד מן הארגון הוא עריכה של בר פירות לאירוע.
הבר יכול להכיל הרבה מאד סוגים של מאכלים. ישנם אירועים שבהם האוכל המוגש כולו נמצא על הבר, והמוזמנים יכולים ליהנות ממנו בהגשה עצמית.
באירועים אחרים, ניתן למצוא בעיקר בר מתוקים, לקינוח או לנשנוש במהלך האירוע.
לעיתים ישנה ארוחה מסודרת באירוע, אך משולב בו גם בר עם מנות ראשונות קלילות, עם קינוחים וכן הלאה. וכמובן, ישנה גם אפשרות של בר לאירועים.

בר פירות לאירועים

בר לאירועים הוא בר מעוצב אשר מורכב כולו מפירות. בר לאירועים יכול להיות מורכב ממגשי אירוח או פלטות ייעודיות לפירות, עם פירות חתוכים במגוון צורות מעניינות ובהגשה אסטטית ונעימה.
בר פירות לאירועים יכול גם לשלב עיצובים מרהיבים במיוחד בפירות, כמו למשל אבטיח מגולף, סלסלות עשויות מפירות, פסלונים שמורכבים מפירות חתוכים בלבד, וכן הלאה.
כאשר מעצבים בר לאירועים, ניתן לשלב יצירתיות רבה, וליצור מגוון סגנונות של ברים יפהפיים, בהתאמה לסוג האירוע ולסגנון של המוזמנים.

עיצוב של בר פירות לאירועים

בר לאירועים הוא תמיד הבר הצבעוני, היפה והמרענן ביותר. פירות קיימים לעשרות ולמאות, וכל מה שצריך הוא לבחור את הפירות המתאימים, וליצור שילובי צבעים יפים שיעשירו את הבר.
כאשר מעצבים בר פירות לאירועים, ניתן לבחור בפירות עונתיים, או בפירות שקיימים לאורך כל השנה.
נתן ליצור בר פירות טרופי, מפירות מתאימים, או בר של פירות הדר, או שילובים של כל סוגי הפירות.
ניתן לשלב בבר לאירועים גם שייקים של פירות, מיצים צבעוניים וכן הלאה, אשר מעשירים את הבר ויוצרים מרעה רענן ופינוק טעים נוסף.
היתרון של בר לאירועים הוא שניתן להתכבד ממנו בקלות, ביד או עם צלחת קטנה, וליהנות מנשנוש בריא במהלך האירוע – והכל מתוך בר מעוצב ונעים לעין.
הפירות נשמרים טריים למשך שעות רבות, כך שהמראה שלהם נשאר רענן ויפהפה לאורך כל האירוע.
בר פירות לאירועים הוא בחירה נפלאה, והוא צפוי להתרוקן במהירות רבה.

פרי השדה  | בר פירות לאירועים | משלוחי פירות